Ιωάννινα: Καταγγελία της ΣΣΠ για τα γεγονότα στο ΔΣ του συλλόγου φοιτητών Ιστορικού-Αρχαιολογικού

ΙΩΑΝΝΙΝΑ: ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ της ΣΣΠ προς ΔΑΠ & ΠΚΣ του Ιστορικού-Αρχαιολογικού Ιωαννίνων

Την Τρίτη 29/5 πραγματοποιήθηκε η ανασυγκρότηση του Δ.Σ. του φοιτητικού συλλόγου Ιστορικού-Αρχαιολογικού, ωστόσο δεν συγκροτήθηκε το προεδρείο του Δ.Σ. λόγω απουσίας της ΔΑΠ.

Την Παρασκευή 1/6 έγινε εκ νέου Δ.Σ. για τη συγκρότηση του νέου προεδρείου, όμως επειδή η ΔΑΠ, με την πρόταση της ΠΚΣ, δεν έπαιρνε τη θέση του Γραμματέα (ο οποίος φέρει τη σφραγίδα και τα πρακτικά του συλλόγου) δεν παρέδιδε τη σφραγίδα στο Δ.Σ., εντελώς πραξικοπηματικά και αντιδημοκρατικά, θεωρώντας ότι είναι κτήμα της κι όχι ένα εργαλείο του συλλόγου.

Έπειτα, τη Δευτέρα 4/6, μετά από συνεννόηση της ΔΑΠ και της ΠΚΣ καλέστηκε εκ νέου Δ.Σ. για την τελική ανασυγκρότηση του Δ.Σ. του Συλλόγου Ιστορικού-Αρχαιολογικού καθώς η ΠΚΣ με τη ΔΑΠ άφησαν να εννοηθεί πως έφτασαν τελικά σε έναν “έντιμο” συμβιβασμό. Παρόλα αυτά όταν προχώρησε η διαδικασία στην επικύρωση των πρακτικών, μέλη της ΠΚΣ άρπαξαν τη σφραγίδα με τη βία και το Δ.Σ ολοκληρώθηκε με την αποχώρηση της ΠΚΣ “αγκαζέ” με τη σφραγίδα και τα πρακτικά του συλλόγου.

Τα φετινά γεγονότα που διαδραματίστηκαν στο Δ.Σ Ιστορικού-Αρχαιολογικού δεν είναι ούτε κάτι καινούριο ούτε μας εκπλήσσουν. Την περσινή χρονιά οι δυνάμεις της ΔΑΠ και της ΠΚΣ προχώρησαν σε παρόμοιες και πολύ χειρότερες πρακτικές, με σκοπό να αλλοιώσουν τα αποτελέσματα των φοιτητικών εκλογών του 2017 με πραξικοπηματικό τρόπο. Προσπάθησαν να αρπάξουν την έδρα της Πορείας και να την προσαρτήσουν στην ΠΚΣ, ενώ παράλληλα απέκλεισαν τη ΣΣΠ από το Δ.Σ και με το έτσι θέλω πήραν την έδρα. Όλο αυτό το εγχείρημα στέφθηκε με επιτυχία με την αγαστή συνεργασία της ΔΑΠ και της ΠΚΣ. Ουσιαστικά, αυτές οι δύο παρατάξεις αδιαφορούν πλήρως για το ποιον και τι εκλέγει ο φοιτητικός σύλλογος και ενδιαφέρονται μόνο για την εκλογική τους ενίσχυση. Για το ποιος θα ελέγξει τα διοικητικά συμβούλια, τις σφραγίδες τους, αλλά και το πως θα διαλύσουν μια και καλή τους φοιτητικούς μας συλλόγους.

Συνάδελφοι, οι δύο αυτές δυνάμεις μπορεί να ξεκινάνε από άλλη πολιτική αφετηρία, αλλά και οι δύο αντιμετωπίζουν με μένος την αυτοοργάνωση των φοιτητών, τον μαχητικό συνδικαλισμό, τις μαζικές διαδικασίες των φοιτητικών συλλόγων μέσα από τις γενικές συνελεύσεις, τις καταλήψεις και γενικά ό,τι δεν ελέγχουν. Προφανώς ίδιο είναι το μένος τους ενάντια σε κάθε πολιτική δύναμη ή αγωνιστή που δεν συμφωνεί με την δική τους πολιτική.

Απέναντι στον κοινό τους εχθρό μια χαρά ξέρουν να τα βρίσκουν μεταξύ τους. Και ο κοινός τους εχθρός είναι το φοιτητικό κίνημα και οι μαχητικές και αγωνιστικές δυνάμεις του κινήματος.

Εμείς, ως Σοσιαλιστική Σπουδαστική Πάλη, καταγγέλουμε απερίφραστα όλες αυτές τις πρακτικές και τακτικές που ακολουθούν η ΔΑΠ και η ΠΚΣ σε κάθε σύλλογο, τον ρόλο τους ως πυροσβέστες και εχθρούς του φοιτητικού κινήματος και τον αντιδραστικό τους ρόλο ως προς τη φίμωση οποιασδήποτε άλλης φωνής και της ελευθερίας του λόγου μέσα στους φοιτητικούς συλλόγους και τον φοιτητικό συνδικαλισμό. Ίδια ή και ακόμα χειρότερη είναι η στάση αυτών των δύο πολιτικών δυνάμεων και μέσα στα εργατικά σωματεία.

Το φοιτητικό κίνημα έχει περιέλθει σε μια αρκετά δύσκολη κατάσταση  και σημαντικές ευθύνες για αυτήν την κατάληξη φέρουν οι δυνάμεις της ΔΑΠ και της ΠΚΣ. 

Από την μία, η ΔΑΠ είναι μια ούλτρα-μνημονιακή παράταξη, το μακρύ χέρι της ΝΔ στις σχολές. Κάνει τα πάντα για να βοηθήσει την εφαρμογή των μνημονίων στην εκπαίδευση, την ιδιωτικοποίησή της, την κατάργηση του ασύλου, την αποπολιτικοποίηση των φοιτητών, κλπ. Συμβάλλει σε κάθε προσπάθεια να χτυπηθεί το φοιτητικό κίνημα. Στηρίζουν κάθε πρόταση για επιβολή αντιδραστικών μεταρρυθμίσεων, όπως τα δίδακτρα, οι διαγραφές φοιτητών και οι απολύσεις εργατοϋπαλληλικού προσωπικού των ΑΕΙ – ΤΕΙ. 

 Από την άλλη, η ΠΚΣ, σκορπά την ηττοπάθεια, την διαίρεση και τον απορπροσανατολισμό στο κίνημα. Είναι ενάντια στις Γενικές Συνελεύσεις, παραλύει την λειτουργία των συλλόγων και μετατρέπει σε σφραγίδες όσους ελέγχει. Όποιον αγώνα δεν ελέγχει τον λασπολογεί και όταν δεν φτάνουν οι λασπολογίες και τα ψέματα δεν διστάζουν να χρησιμοποιήσουν βία ενάντια σε αγωνιστές και σε όποιον βρίσκεται από τα αριστερά τους.

Και οι δύο από κοινού, καλλιεργούν την εχθρική για το κίνημα λογική της ανάθεσης και επιδιώκουν να διαλύσουν οποιαδήποτε προοπτική για ανασυγκρότηση και ανασύνθεση του φοιτητικού κινήματος.

Δεν θα τους περάσει !!!

Καλούμε όλους τους φοιτητές του Ιστορικού-Αρχαιολογικού να καταδικάσουν και να μη δείξουν καμία ανοχή σε όλα αυτά τα γεγονότα και στην ενορχηστρωμένη προσπάθεια αυτών των δυο παρατάξεων να διαλύσουν πλήρως τα όργανα των φοιτητών και τους συλλόγους μας.

Με όπλο την αυτοοργάνωση των φοιτητών και την πάλη για την ανατροπή της βάρβαρης επίθεσης που βιώνουμε ( 1) πετσόκομμα της χρηματοδότησης στο 75%, 2) συγχωνεύσεις σχολών και τμημάτων, 3) κλεισίματα σχολών, 4) δίδακτρα, 5) ιδιωτικοποιήσεις, 6) διάλυση πτυχίων) μέσα από μαχητικά μέσα πάλης, με δυναμικούς αγώνες και με την ανασυγκρότηση των συλλόγων μας, έχουμε την δύναμη, οι φοιτητές, να τους στείλουμε στον κάλαθο των αχρήστων.

Μόνο έτσι θα μπορέσουμε να μπλοκάρουμε ουσιαστικά και αποτελεσματικά όλους τους αντεκπαιδευτικούς νόμους, την κατάργηση όλων των δικαιωμάτων μας και το τσάκισμα της δημοκρατίας μέσα στους συλλόγους μας. Μπροστά μας έχουμε μια τεράστια μάχη: για τα δικαιώματα που μας κλέβουν, αλλά και για τη ζωή και το μέλλον που μας αξίζει. Αυτήν τη μάχη, πρέπει να τη δώσουμε και να βγούμε νικητές. Χρειάζεται να είμαστε απόλυτα αποφαφασισμένοι, αλλά να έχουμε και τα κατάλληλα εργαλεία: Μια πολιτική και ένα πρόγραμμα ώστε αυτοί οι αγώνες να πάνε μέχρι το τέλος και να είναι νικηφόροι.

Να οικοδομήσουμε και να ενισχύσουμε τη ΣΣΠ, την παράταξη που παλεύει καθημερινά στις σχολές για το δυνάμωμα αυτής της προοπτικής. Πάνω σε αυτό το πρόγραμμα και σε αυτήν την πολιτική καλούμε κάθε συνάδελφο να οργανωθεί και να παλέψει μαζί μας για την ανασυγκρότηση του φοιτητικού κινήματος και για την οργάνωση μαζικών και ανυποχώρητων αγώνων απέναντι στις επιθέσεις που έρχονται.

https://sosialistiki-spoudastiki-pali.blogspot.com/2018/06/blog-post_56.html