19 Μάη: Χαράζουμε νέα αγωνιστική πορεία στην ΟΛΜΕ – Κείμενο της Αντεπίθεσης των Εκπαιδευτικών

19 ΜΑΗ: ΧΑΡΑΖΟΥΜΕ ΝΕΑ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΠΟΡΕΙΑ ΣΤΗΝ ΟΛΜΕ

Συνεχίζουμε τον αγώνα ενάντια σε αξιολόγηση -ιδιωτικοποίηση της Δημόσιας Παιδείας

 

Ψηφίζουμε – Στηρίζουμε Αντεπίθεση των Εκπαιδευτικών

 

ΠΑΛΗ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΕ ΠΟΛΕΜΟ, ΑΚΡΙΒΕΙΑ, ΕΞΑΘΛΙΩΣΗ!

 

Το 20ο Συνέδριο της ΟΛΜΕ πραγματοποιείται σε μια πρωτόγνωρη και επικίνδυνη περίοδο για τους εργαζόμενους. Η ακρίβεια κατατρώει τους ήδη πενιχρούς μισθούς μετά από 12 χρόνια μνημονιακών, ακραία νεοφιλελεύθερων πολιτικών. Η πολεμοκάπηλη κυβέρνηση της Ν.Δ., αλλά και οι κυρίαρχες συνδικαλιστικές παρατάξεις στην ΟΛΜΕ επιχειρούν να φορτώσουν το πρωτοφανές κύμα ακρίβειας στον πόλεμο στην Ουκρανία. Η αλήθεια είναι ότι η ακρίβεια προϋπήρχε του πολέμου και ήταν αποτέλεσμα του άγριου οικονομικού ανταγωνισμού μεταξύ παλιών μεγάλων δυνάμεων (ΗΠΑ, Ε.Ε.) και νέων (Ρωσία, Κίνα). Ο πόλεμος είναι η εξέλιξη αυτών των ανταγωνισμών μεταξύ τους για παγκόσμια οικονομική, πολιτική και στρατιωτική κυριαρχία και δυστυχώς είναι μόνο το πρώτο επεισόδιο μιας γενικευμένης σύγκρουσης. Δεν είναι «αθώες περιστερές» οι ΗΠΑ, Ε.Ε.. Έχουν επέμβει σε κάθε γωνιά του πλανήτη όλα αυτά τα χρόνια, χωρίς βέβαια να υπάρχει γι’ αυτούς κανένα διεθνές δίκαιο και σεβασμός στην εδαφική ακεραιότητα των χωρών που δέχτηκαν την επέμβασή τους. Η ρωσική εισβολή πυροδοτήθηκε από την Αμερικάνικη και Ευρωπαϊκή ελίτ, στηρίζοντας και δίνοντας όπλα στους Ουκρανούς νεοναζί (Μαϊντάν 2014) και περικυκλώνοντας όλο και περισσότερο τη Ρωσία (βασικό σύμμαχο της Κίνας). Η κυβέρνηση της ΝΔ, αλλά και ο ΣΥΡΙΖΑ και το ΚΙΝΑΛ, συντάχθηκαν στο πλευρό των ΗΠΑ, Ε.Ε.,  εκφράζοντας τα οικονομικά συμφέροντα της ελληνικής οικονομικής ελίτ. Έτσι εμπλέκουν επικίνδυνα τη χώρα στον πόλεμο με την αποστολή στρατιωτικού υλικού, επιβολή κυρώσεων, αλλά κυρίως με τις βάσεις και το λιμάνι της Αλεξανδρούπολης.  Ο ιμπεριαλιστικός αυτός πόλεμος έχει κύριο θύμα τον ουκρανικό λαό (οδηγείται σε φτώχεια, εξαθλίωση, θάνατο και προσφυγιά), αποτελεί όμως και άμεση θανάσιμη απειλή για την επιβίωση, τα δικαιώματα και τη ζωή των εργαζομένων στη χώρα μας και σε όλη την Ευρώπη.

Ο πόλεμος επιβίωσης των εργαζομένων που μαίνεται στην ίδια μας τη χώρα είναι αποτέλεσμα της αύξησης μεν των τιμών των πρώτων υλών στα πλαίσια του ανταγωνισμού των μεγάλων δυνάμεων της εποχής μας, αλλά και της κερδοσκοπίας των χρηματιστηρίων, της ιδιωτικοποίησης των εταιρειών ενέργειας (βλέπε: ιδιωτικοποίηση ΔΕΗ)  και των τρελών υπερκερδών τους. Ο πόλεμος θα επιδεινώσει περισσότερο αυτή την κατάσταση. Η ακρίβεια έχει σπάσει κάθε ρεκόρ, η βενζίνη έχει ξεπεράσει τα 2 ευρώ το λίτρο, τα ενοίκια αντί να μειώνονται ανεβαίνουν και η τιμή ρεύματος/φυσικού αερίου έχει εκτοξευτεί, ενώ τα βασικά είδη διατροφής έχουν γίνει είδη πολυτελείας. Ο πληθωρισμός έχει σκαρφαλώσει στο 9,4% τον Απρίλη από 5,1% τον Δεκέμβριο του 2021 και εξανεμίζει τα ήδη πενιχρά εισοδήματα των εργαζομένων.

ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ! Να ξεμπερδεύουμε με την επικίνδυνη κυβέρνηση της ΝΔ!

Αποτελεί ανάγκη ένα πραγματικό αντιπολεμικό-αντιιμπεριαλιστικό κίνημα, για την άμεση απεμπλοκή της χώρας μας από τον πόλεμο. Ένα πραγματικό κίνημα που θα ρίξει την κυβέρνηση Μητσοτάκη, δίνοντας το παράδειγμα για την επόμενη που θα έρθει ότι θα μας βρει μπροστά της. Να οργανώσουμε αγώνα διαρκείας με διαδηλώσεις και απεργίες, φτιάχνοντας επιτροπές αγώνα σε κάθε χώρο εργασίας ενάντια στον πόλεμο και την φτωχοποίηση,. Ο εχθρός είναι στην ίδια μας τη χώρα, αυτοί που περνάνε μνημόνια, που τα εφαρμόζουν, που μας εμπλέκουν σε πολέμους των δικών τους συμφερόντων.

Η διάλυση – ιδιωτικοποίηση της Δημόσιας Υγείας καλά κρατεί

Η κυβέρνηση συνεχίζει να μην παίρνει κανένα ουσιαστικό μέτρο για την πανδημία. Με χιλιάδες κρούσματα καθημερινά και τους νεκρούς να ξεπερνούν τις 29.000 η κυβέρνηση περικόπτει τις δαπάνες για τη Δημόσια Υγεία και φέρνει νέο νομοσχέδιο που θα ιδιωτικοποιήσει περαιτέρω τα δημόσια νοσοκομεία. Δεν έχει πάρει κανένα απολύτως μέτρο στήριξης της πρωτοβάθμιας περίθαλψης και του δημόσιου συστήματος υγείας με προσλήψεις υγειονομικού προσωπικού, αύξηση των κλινών ΜΕΘ κ.ά. και εμμένει στη βάρβαρη πολιτική της που κρατά σε αναστολή 7.000 υγειονομικούς και που πιθανά θα φέρει άρση μονιμότητας και απολύσεις δημοσίων υπαλλήλων, τη στιγμή μάλιστα που οι ελλείψεις σε προσωπικό είναι τεράστιες.

Επέλεξε να ανοίξει τα σχολεία χωρίς μείωση των μαθητών σε 15 ανά αίθουσα, χωρίς προσλήψεις του απαραίτητου εκπαιδευτικού προσωπικού και προσωπικού καθαριότητας. Ενώ μετά τις διακοπές του Πάσχα και μόλις ένα μήνα πριν τις πανελλαδικές εξετάσεις αποφασίζει να εγκαταλείψει ακόμα και τα ανεπαρκέστατα πρωτόκολλα που ίσχυαν στα σχολεία. Επίσης αρνείται να πάρει το παραμικρό αντισταθμιστικό μέτρο (αναπροσαρμογή – μείωση της ύλης κ.ά.) προκειμένου να αντιμετωπίσει τις ολέθριες επιπτώσεις που είχε στη μόρφωση και τη ψυχολογία των μαθητών η παρατεταμένη τηλε-«εκπαίδευση» των δύο τελευταίων ετών αλλά και το χάσιμο πάρα πολλών ωρών που προέκυψαν φέτος λόγω νόσησης από covid ενός μεγάλου ποσοστού μαθητών και εκπαιδευτικών.

Με την ψήφιση του νόμου Χατζηδάκη, η κυβέρνηση επιχειρεί να διαλύσει όποια εργασιακά δικαιώματα είχαν απομείνει, μετά από 12 χρόνια μνημονίων!  Κυρίως όμως στοχεύει στην παρεμπόδιση της συνδικαλιστικής οργάνωσης και δράσης με διάφορους τρόπους (πχ ηλεκτρονικά μητρώα, ηλεκτρονικές ψηφοφορίες, αύξηση προαπαιτούμενων προϋποθέσεων για κήρυξη απεργίας).

Στόχος των νεοφιλελεύθερων πολιτικών η πλήρης ιδιωτικοποίηση της παιδείας

Η πανδημία αποτέλεσε χρυσή ευκαιρία για την επίτευξη αυτού του σκοπού. Ψήφισαν και εφαρμόζουν νόμους για την αξιολόγηση σχολείων και εκπαιδευτικών, την αυτονομία της σχολικής μονάδας, την τράπεζα θεμάτων, την Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής στα ΑΕΙ – κόφτη για 40.000 υποψηφίους, την εξίσωση πτυχίων ΑΕΙ- κολλεγίων, τα σχολεία «αρίστων», την πανεπιστημιακή αστυνομία και την καταστολή του φοιτητικού συνδικαλισμού, την Επαγγελματική Εκπαίδευση, κ.ά., που ιδιωτικοποιούν τη δημόσια εκπαίδευση. Επιχειρούν η μόρφωση των παιδιών από κοινωνικό αγαθό να γίνει «ατομική ευθύνη» του καθενός ανάλογα με τα χρήματα που διαθέτει και ταυτόχρονα ανοίγουν το πεδίο για κέρδη στους ιδιώτες.

Η αξιολόγηση των σχολικών μονάδων έχει στόχο την ενοχοποίηση των εκπαιδευτικών και των μαθητών για όλα τα χάλια που οι νεοφιλελεύθερες-μνημονιακές πολιτικές έφεραν στην εκπαίδευση. Οδηγεί στην απομαζικοποίηση του δημόσιου σχολείου – πανεπιστημίου, στην συγχώνευση και το κλείσιμο σχολείων – σχολών και στο άνοιγμα ακόμη περισσότερο της αγοράς εκπαιδευτικών υπηρεσιών. Αξιολόγηση που θα γίνει με τις εξετάσεις τύπου PISA στη ΣΤ’ Δημοτικού και τη Γ’ Γυμνασίου και από τα αποτελέσματα τους θα αξιολογούνται η σχολική μονάδα και οι εκπαιδευτικοί. Σε συνδυασμό με την αυτονομία της σχολικής μονάδας επιδιώκεται η απαλλαγή του κράτους από την υποχρέωση της χρηματοδότησης της δημόσιας εκπαίδευσης και το σπάσιμο του ενιαίου χαρακτήρα της εκπαίδευσης. Ενώ το πέρασμα των προσλήψεων στους Δήμους ή στη σχολική μονάδα όπως επιτάσσει η αυτονομία της σχολικής μονάδας θα επιφέρει την κατάργηση της μονιμότητας και μια τεράστια ανατροπή των εργασιακών σχέσεων των εκπαιδευτικών.

Ο ΑΓΩΝΑΣ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΤΕΙ

Ο μεγαλειώδης αγώνας των εκπαιδευτικών που συμμετείχαν σε ποσοστό 95% στην απεργία-αποχή, σε τεράστια ποσοστά στην 24ωρη απεργία στις 11/10 με 100.000 απεργούς και στις μαζικότατες διαδηλώσεις σε όλη τη χώρα αναμφισβήτητα «στρίμωξε» το Υπ. Παιδείας και την κυβέρνηση. Τους ανάγκασε να χρησιμοποιήσουν απειλές, καταστολή και δικαστικές προσφυγές, που δείχνουν ότι δεν έχουν άλλο τρόπο για να εφαρμόσουν την πολιτική τους (Νόμος Χατζηδάκη). Όμως όταν όλα αυτά δεν έπιασαν, τη λύση τους την πρόσφεραν οι δυνάμεις της συνδικαλιστικής γραφειοκρατίας (ΔΑΚΕ, ΣΥΝΕΚ, ΠΕΚ). Πριν ακόμη βγει η απόφαση του δικαστηρίου ΔΑΚΕ, ΕΡΑ, ΕΚ-ΚΙΝΗΣΗ, αλλά και ένας εκπρόσωπος των Παρεμβάσεων στη ΔΟΕ ψήφισαν στο Δ.Σ. της ΔΟΕ τα ενιαία κείμενα. Επίσης στην ΟΛΜΕ ξεπούλησαν την απεργία αποχή στην πιο κρίσιμη στιγμή του αγώνα. Με πραξικόπημα σταμάτησαν την απεργία- αποχή στην ολομέλεια των προέδρων στην ΟΛΜΕ, ενάντια στις αποφάσεις των Γ.Σ.. Αυτές οι παρατάξεις είναι υπέρ της αξιολόγησης. Καλλιεργούν συνεχώς αυταπάτες ότι μπορεί να υπάρξει «καλή» αξιολόγηση, αρκεί η κυβέρνηση να κάνει «διάλογο» μαζί τους. Κάτω από την πίεση της βάσης των εκπαιδευτικών, που εδώ και τριάντα χρόνια αποτρέπουν την αξιολόγηση, κήρυξαν την απεργία- αποχή, η επιτυχία της οποίας μάλλον τους τρόμαξε.

Το ΠΑΜΕ, στην αρχή στήριξαν την απεργία – αποχή. Μετά το κλείσιμο όμως της απεργίας – αποχής από τις ΟΛΜΕ-ΔΟΕ και παρά τις κορώνες τους για συνέχισή της, αρνήθηκαν την προκήρυξη της απεργίας –αποχής από τις ΕΛΜΕ και ΣΕΠΕ, έτσι ώστε να μην προχωρήσει η αξιολόγηση. Αρνήθηκαν έτσι να πιεστούν ουσιαστικά η ΟΛΜΕ και η ΔΟΕ να επαναπροκηρύξουν απεργία-αποχή.

Η Αντεπίθεση των Εκπαιδευτικών δώσαμε όλες μας τις δυνάμεις για την οργάνωση και της απεργίας – αποχής και εξακολουθούμε να στηρίζουμε τη συνέχιση της σε επίπεδο ΕΛΜΕ και ΣΕΠΕ. Πιστεύουμε ότι ο αγώνας αυτός όχι μόνο είχε τις προϋποθέσεις αν συνεχιζόταν να νικήσει, όπως νίκησαν την ίδια περίοδο και οι αγώνες της efood και της Cosco αλλά και ότι είναι ζωτικής σημασίας μάχης που πρέπει να κερδηθεί αν θέλουμε να σώσουμε το δημόσιο δωρεάν σχολείο, τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών μας αλλά και τα δικά μας εργασιακά δικαιώματα.

Η επίθεση που δέχεται η δημόσια δωρεάν παιδεία δεν αντιμετωπίζεται με τις πολιτικές των παρατάξεων που κυριαρχούν στο προεδρείο της ΟΛΜΕ

Οι παρατάξεις του παλιού και νέου κυβερνητικού συνδικαλισμού(ΔΑΚΕ/ΝΔ, ΠΕΚ/ΚΙΝΑΛ,ΣΥΝΕΚ/ΣΥΡΙΖΑ) στην περίοδο της πανδημίας και των παρατεταμένων αντεργατικών lockdown συνεργάστηκαν στην ΟΛΜΕ και έβαλαν όλες τους τις δυνάμεις για να υποσκάψουν τις αντιστάσεις των εκπαιδευτικών. Με πρόσχημα την πανδημία δεν καλούσαν Γενικές Συνελεύσεις και κινητοποιήσεις ενάντια στη λαίλαπα των αντιεκπαιδευτικών και αντεργατικών νόμων που η κυβέρνηση ψήφιζε, ούτε σε κινητοποιήσεις για την υπεράσπιση του δημόσιου συστήματος υγείας. Αρνήθηκαν ακόμα και να καλέσουν στις κινητοποιήσεις του Πολυτεχνείου το 2020 όταν η κυβέρνηση της Ν.Δ. επιχείρησε να επιβάλει χουντικού τύπου απαγορεύσεις των διαδηλώσεων, αλλά και σε όλες τις πορείες που καλούσαν οι φοιτητές και κάποιες ΕΛΜΕ και ΣΕΠΕ ενάντια στην καταστολή, στον νόμο Κεραμέως για τα πανεπιστήμια και την πανεπιστημιακή αστυνομία. Ενώ εκκωφαντική ήταν η σιγή τους όταν ψηφιζόταν ο εργατοκτόνος νόμος Χατζηδάκη. Δεν δίστασαν να σπείρουν την τρομοκρατία στους εκπαιδευτικούς ενάντια στην απεργία – αποχή ενάντια στην αξιολόγηση που κήρυξαν οι 22 ΕΛΜΕ και ΣΕΠΕ και δεν στήριξαν ως όφειλαν τις/τους 114 διευθύντριες/ντες που συντάχθηκαν με την απεργία- αποχή. Έβαλαν πλάτη για να περάσουν όλα τα ακραία νεοφιλελεύθερα μέτρα της κυβέρνησης.

Στην ίδια κατεύθυνση έδρασαν και οι δυνάμεις της ΕΣΑΚ-ΔΕ -ΠΑΜΕ. Όλο αυτό το διάστημα αρνούνταν να πραγματοποιηθούν Γ.Σ. και πρότειναν «ανοικτά» Δ.Σ. στις αυλές των σχολείων, δεν καλούσαν ανοικτά σε κινητοποιήσεις αλλά περιοριζόταν σε συμβολικά – κρυφά καλέσματα. Σε πολλές περιπτώσεις δεν συμμετείχαν καν σε συλλαλητήρια(πχ 8/5/20) ή προσπαθούσαν να τα σαμποτάρουν(27/5/20). Αποδείξανε για μία ακόμη φορά την έλλειψη εμπιστοσύνης στις δυνάμεις των εργαζομένων. Η χωρίς όρους στήριξη της εξ αποστάσεως «εκπαίδευσης» από την αρχή της πανδημίας έστρωσε τον δρόμο στην κυβέρνηση για να φέρει την τροπολογία για τις κάμερες. Καταψήφιζαν προτάσεις που συνδέουν τις κάμερες με την αξιολόγηση και αρνούνταν να στηρίξουν αποφάσεις σε ΕΛΜΕ που καλούσαν τους εκπαιδευτικούς να αρνούνται να παρέχουν εξ αποστάσεως «μαθήματα» όταν βρίσκονταν σε νόμιμες άδειες. Στα λόγια αντιστέκονταν, αλλά στην πράξη αποδέχθηκαν πλήρως και στήριξαν την εγκληματική κυβερνητική διαχείριση της πανδημίας.

Οι Παρεμβάσεις, παρά τη μεγάλη τους συμβολή στους αγώνες, φέρουν κι αυτές ευθύνες για την κατάσταση του συνδικαλιστικού κινήματος των εκπαιδευτικών. Εστιάζουν στην ενίσχυσή τους στα ΔΣ, υποβαθμίζοντας την αναγκαιότητα συγκρότησης επιτροπών αγώνα, που σπάνε την αδράνεια και τις προδοσίες των συνδικαλιστικών ηγεσιών και επιτρέπουν το πέρασμα των αγώνων στα χέρια των εκπαιδευτικών.

Αντιδημοκρατικό κρεσέντο από την πλειοψηφία της ηγεσίας της ΟΛΜΕ

Μετά το πραξικόπημα στη Συνέλευση των Προέδρων και τη λήξη της απεργίας – αποχής, οι δυνάμεις των ΔΑΚΕ, ΠΕΚ, ΣΥΝΕΚ αυτή τη φορά με συμπαραστάτη το ΠΑΜΕ, με πρόσχημα την πανδημία, αρνούνταν να γίνουν αρχαιρεσίες στις ΕΛΜΕ και να πραγματοποιηθεί το συνέδριο της ΟΛΜΕ κανονικά τον Ιούλιο του 2021. Αποδεχόταν τις συνεχείς παρατάσεις θητείας των ΔΣ που έδινε η κυβέρνηση, συντελώντας στην κυβερνητική προσπάθεια να μπουν στον γύψο τα σωματεία και οι Ομοσπονδίες. Καταλήξανε στην πρωτοφανή προσφυγή στο Πρωτοδικείο για να τους διορίσει!!! Έκριναν ότι η κυβέρνηση που με το νόμο Χατζηδάκη θέλει να διαλύσει τον συνδικαλισμό και τα σωματεία και η «τυφλή» δικαιοσύνη που δεν έχει αφήσει απεργία για απεργία που να μην την έχει κρίνει παράνομη είναι πιο κατάλληλες να διορίζουν διοικήσεις στις ομοσπονδίες παρά να ψηφίζουν οι ίδιοι οι εκπαδευτικοί!!! Τι φοβούνται άραγε;;;

Η Αντεπίθεση των Εκπαιδευτικών από την αρχή της πανδημίας επισημάναμε (και δυστυχώς δικαιωθήκαμε) πόσο ολέθρια είναι τα αποτελέσματα της τηλε-εκπαίδευσης για τους μαθητές, ότι η τηλεργασία ήρθε για να μείνει και ότι είναι ένα εργαλείο που η κυβέρνηση θα τη χρησιμοποιήσει για να ελαστικοποιήσει και να χτυπήσει τις εργασιακές σχέσεις στο δημόσιο σχολείο, τους αγώνες των μαθητών αλλά και την ίδια τη λειτουργία και ύπαρξη των δημόσιων σχολείων. Συνταχθήκαμε με τον δίκαιο αγώνα των μαθητών μας για εξασφάλιση ασφαλών όρων λειτουργίας των σχολείων και υπεράσπιση των μορφωτικών τους δικαιωμάτων στηρίζοντας τις μαθητικές καταλήψεις και πρωτοστατώντας στην οργάνωση της απεργίας – αποχής των εκπαιδευτικών από την εξ αποστάσεως διδασκαλία σε κατειλημμένα σχολεία. Την περίοδο που οι φοιτητές παλεύαν ενάντια στο νόμο Κεραμέως – Χρυσοχοϊδη και αντιμετώπιζαν την αυταρχικότητα της κυβέρνησης παλέψαμε τα σωματεία μας να ενωθούν μαζί τους και ουσιαστικά καταφέραμε να επιφέρουμε ένα σημαντικό χτύπημα στην πολιτική της κυβέρνησης. Παλέψαμε να αναδείξουμε τα προβλήματα υποχρηματοδότησης και ελλείψεων σε προσωπικό. Βρεθήκαμε σε όλους τους αγώνες για την υπεράσπιση του δημόσιου συστήματος υγείας αλλά και ενάντια στην καταστολή και τις απαγορεύσεις της κυβέρνησης

Η Αντεπίθεση των Εκπαιδευτικών είμαστε στο πλευρό των συναδέλφων μας, πιστεύουμε στις δυνάμεις τους, δίνουμε τη μάχη να αυξήσουν τη μαχητικότητά τους και να πειστούν να ενεργοποιηθούν στις ΕΛΜΕ. Παλεύουμε μέσα στις Γ.Σ. μακριά από την ηττοπαθή πολιτική του «ρεαλισμού» που καλλιεργεί η συνδικαλιστική γραφειοκρατία των ΔΑΚΕ, ΠΕΚ, ΣΥΝΕΚ και τη διασπαστική πολιτική του ΠΑΜΕ.

Με συνελεύσεις και επιτροπές αγώνα να περάσει ο αγώνας στα χέρια των εκπαιδευτικών!

Αυτός είναι ο μόνος τρόπος για να αποφύγουμε το ξεπούλημα των αγώνων μας από τις ηγεσίες στις ομοσπονδίες ή στα σωματεία. Η μάχη δεν τελείωσε. Με πνεύμα συλλογικότητας και αλληλεγγύης, εκπαιδευτικοί – μαθητές – φοιτητές – γονείς να οργανώσουμε έναν Αγώνα Διαρκείας με διαδηλώσεις, απεργίες προετοιμασμένες και οργανωμένες, και όχι απλά προκηρυγμένες, μέσα από Γενικές Συνελεύσεις. Να δημιουργήσουμε Επιτροπές Αγώνα για την οργάνωση των αγώνων μας και Απεργιακές Επιτροπές για την εκπροσώπηση τους. Να μην αφήσουμε να μετατρέψουν το κοινωνικό αγαθό της παιδείας σε εμπόρευμα.

Επόμενος σταθμός του αγώνα η ακύρωση της «ελληνικής PISA»

Να απαιτήσουμε από τις ΟΛΜΕ – ΔΟΕ- ΕΛΜΕ να καλέσουν απεργία και οι γονείς και οι μαθητές να απέχουν από τις εξετάσεις Pisa ενώ ταυτόχρονα να οργανώσουμε συγκεντρώσεις έξω από τα σχολεία που θα διενεργηθούν οι εξετάσεις. Δεν θα επιτρέψουμε να ιδιωτικοποιήσουν το δημόσιο σχολείο, δεν θα επιτρέψουμε να κυριαρχήσει ο ανταγωνισμός και το άγχος μέσα στις τάξεις μας, δεν θα αφήσουμε να στοχοποιηθούν οι μαθητές μας, δεν θα φορτωθούμε εμείς τα βάρη της διάλυσης της δημόσιας εκπαίδευσης

  • Καμία εμπλοκή της χώρας στον ιμπεριαλιστικό πόλεμο ΗΠΑ-ΕΕ και Ρωσίας. Έξω από ΕΕ και ΝΑΤΟ. ΠΟΛΕΜΟΣ στον ΠΟΛΕΜΟ, με Απεργίες, Διαδηλώσεις, Καταλήψεις. Αλληλεγγύη σε πρόσφυγες και μετανάστες.
  • Πλαφόν σε είδη πρώτης ανάγκης, ρεύμα, καύσιμα. Μείωση ΦΠΑ στα βασικά καταναλωτικά αγαθά.
  • 15% του προϋπολογισμού για την Παιδεία. Αύξηση των δαπανών για την δημόσια Υγεία.
  • Επαναφορά μισθών-συντάξεων-13ου-14ου μισθού στα προ μνημονίων επίπεδα.
  • Κατάργηση των νόμων για αξιολόγηση και Αυτονομία Σχ. Μονάδας. Όχι στις εξετάσεις PISA.
  • Προκήρυξη τώρα νέας Απεργίας – Αποχής. Κάτω τα χέρια από τα σωματεία και την απεργία.
  • Κάτω ο αντεργατικός νόμος Χατζηδάκη. Δεν εφαρμόζουμε καμία πτυχή του(ηλεκτρονικές εκλογές κ.α)
  • Ενιαίο Δημόσιο Δωρεάν 12χρονο Σχολείο για όλους. Δίχρονη Προσχολική Αγωγή.
  • Κατάργηση κάθε είδους ελαστικής, μερικής απασχόλησης. Μαζικούς διορισμούς εκπαιδευτικών. Μονιμοποίηση όλων των αναπληρωτών με βάση το πτυχίο και την προϋπηρεσία.
  • Δημόσια Κοινωνική Ασφάλιση και Δωρεάν Ιατροφαρμακευτική Περίθαλψη για όλους. Καμία απόλυση υγειονομικού
  • Όχι στο «Νέο» Λύκειο των ταξικών φραγμών. Κατάργηση της Ε.Β.Ε. και της τράπεζας θεμάτων. Περικοπή της ύλης τώρα!

 

Συμμετέχουμε μαζικά στις εκλογές – για την αναζωογόνηση της ΟΛΜΕ

 

Ψηφίστε – Στηρίξτε

ΑΝΤΕΠΙΘΕΣΗ των ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

τηλ: 2310265730 ,  e-mail: [email protected]