Μαθητική Αντεπίθεση: Εξαγγελίες για την επαναλειτουργία σχολείων – συνεχίζεται η εξαπάτηση χιλιάδων μαθητών, γονέων και εκπαιδευτικών

ΕΞΑΓΓΕΛΙΕΣ ΚΕΡΑΜΕΩΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ

ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ Η ΕΞΑΠΑΤΗΣΗ ΧΙΛΙΑΔΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ, ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ!

ΔΕΝ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΤΟΥΣ!

Μετά από δύο μήνες αναστολής της εκπαιδευτικής λειτουργίας, η κυβέρνηση αποφασίζει την επαναλειτουργία των εκπαιδευτικών δομών με ένα συγκεχυμένο πρόγραμμα. Το υπουργείο παιδείας και η κυβέρνηση Μητσοτάκη όσο και αν θέλουν να μας πείσουν πόσο καλά τα κατάφεραν στην αντιμετώπιση της υγειονομικής κρίσης(!) δεν παύουν παρά να αντικατοπτρίζουν το πραγματικό πρόσωπο του νεοφιλελευθερισμού. Γι άλλη μια φορά μας κοροϊδεύουν και μας εξαπατούν. Όλο το προηγούμενο διάστημα, διατύπωναν την άποψη πως οι μαθητές στα σχολεία μπορούν να νοσήσουν σχετικά εύκολα, τώρα λένε πως δεν είναι τόσο υψηλός ο κίνδυνος να νοσήσουν μικρά παιδιά! Και αυτό γιατί βιάζονται να ανοίξουν τα σχολεία για να «επανεκκινήσει» η οικονομία, για να μεταστραφεί το κλίμα του «μένουμε σπίτι» σε «βγαίνουμε, αλλά μένουμε ασφαλείς με μάσκες», για να μπορούν τέλος οι εργαζόμενοι γονείς να πηγαίνουν στη δουλειά τους. Με βάση τις εξαγγελίες Κεραμέως της 29/4:

1.Αποφασίστηκε η λειτουργία των σχολείων με τήρηση αποστάσεων 1,5 μέτρου μεταξύ των μαθητών άλλα και με την κάθε τάξη να έχει το πολύ 15 μαθητές. Μάλλον η υπουργός παιδείας αγνοεί την κατάσταση, στην οποία βρίσκονται οι υποδομές των σχολείων, οι οποίες είναι υποστελεχωμένες και υπολειτουργούν, επομένως δεν μπορούν να ανταποκριθούν σε αυτές τις απαιτήσεις. Υπάρχουν άραγε σε δημόσια σχολεία τόσο μεγάλες αίθουσες, οι οποίες να χωρούν τάξεις 15 μαθητών και μάλιστα με αποστάσεις 1,5 μέτρου;

2.Προβλέπεται φυσικός εξαερισμός και καθαρισμός των σχολικών μονάδων 2 φορές την ημέρα. Φυσικά δεν διευκρινίζεται αν θα υπάρχει οργανωμένο πρόγραμμα καθαρισμού. Το Υπουργείο οφείλει να καταρτίσει ένα τέτοιο πρόγραμμα και να επωμιστεί το κόστος τόσο για αυτό, όσο και για την δωρεάν παροχή όλων των απαραίτητων μέσων ατομικής προστασίας(μάσκες, γάντια κτλ.) και καθαριστικών(αντισηπτικά κτλ.) σε επαρκείς ποσότητες, καθώς και να πραγματοποιήσει μαζικές, δημόσιες προσλήψεις υγειονομικού προσωπικού, με πλήρη εργατικά δικαιώματα, που μέχρι πρότινος ήταν ολιγάριθμο ή και ανύπαρκτο. Η χρήση μάσκας και γαντιών συνεπώς πρέπει να θεωρηθεί υποχρεωτική και όχι προαιρετική, όπως δήλωσε η Κεραμέως, τόσο εντός των σχολικών αιθουσών, όσο και κατά τη μεταφορά των μαθητών στα σχολεία.

3.Αποφασίστηκε η συνέχιση της εξ αποστάσεως παρακολούθησης για όσους έχουν ειδικό λόγο απουσίας: ακόμη μια απόφαση τους που κάνει φανερή την άθλια νεοφιλελεύθερη ιδεολογία τους και ενισχύει την τηλεκπαίδευση που εδώ και δύο μήνες ταλανίζει μαθητές και εκπαιδευτικούς. Πάρα πολλοί μαθητές επίσης δεν έχουν πρόσβαση σε τεχνολογικά μέσα και άρα αποκλείονται από την μάθηση, με αποτέλεσμα να μεγαλώνουν οι ταξικοί φραγμοί.

4.Αποφασίστηκε να μην πραγματοποιηθούν οι προαγωγικές και απολυτήριες εξετάσεις, αλλά να πραγματοποιηθούν οι Πανελλαδικές τον Ιούνιο. Μετά από όλη αυτή την ταλαιπωρία με την τηλεκπαίδευση, την ψυχολογική πίεση, το «τρέξιμο» για την κάλυψη της ύλης ανακοινώνουν ότι οι Πανελλήνιες θα γίνουν τον Ιούνιο αδιαφορώντας πλήρως για τα παιδιά που δεν πάνε σε φροντιστήρια ή δεν έχουν υλικοτεχνικό εξοπλισμό, ώστε να ανταποκριθούν στην τηλεκπαίδευση.

5.Δεν προβλέπεται κανένα ουσιαστικό μέτρο για τα φροντιστήρια: Ανακοινώνουν ότι τα φροντιστήρια θα ανοίξουν με τους ίδιους όρους των σχολείων, δηλαδή τήρηση 1,5 μέτρου και μέχρι 15 μαθητές σε ένα τμήμα, την ίδια στιγμή που ούτως ή άλλως κανένα φροντιστήριο δεν έχει 15μελή τμήματα. Επίσης, το 1,5 μέτρο απόσταση είναι πρακτικά αδύνατο σχεδόν για κάθε φροντιστήριο, καθώς όπως είναι γνωστό, αυτά έχουν πολύ μικρές αίθουσες. Συνεπώς όχι μόνο δεν λαμβάνεται κανένα ουσιαστικό μέτρο αλλά προωθείται ακόμη περισσότερο η τηλεκπαίδευση.

Τα μέτρα που παίρνει η νεοφιλελεύθερη κυβέρνηση του Μητσοτάκη αποτελούν ακόμη μια απάτη και μια εξαπάτηση για τη νεολαία και τους εργαζόμενους γονείς μας, όσο κι αν τα συστημικά ΜΜΕ προσπαθούν να μας πείσουν για το αντίθετο, επειδή αυτή τα ενισχύει με εκατομμύρια ευρώ! Χρειάζεται μια ουσιαστική λύση, ένα κεντρικά σχεδιασμένο πρόγραμμα για την επανεκκίνηση της εκπαίδευσης και όλων των τομέων της και όχι όλα αυτά να αφεθούν στα χέρια της αγοράς! Πρέπει να προτάξουμε τους αγώνες μας για ενίσχυση της δημόσιας, δωρεάν παιδείας και υγείας με καταλήψεις και διαδηλώσεις.

  • ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ – ΚΑΤΩ ΤΟ ΝΕΟ ΑΝΤΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ
  • ΕΠΑΝΑΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΜΕ:
  1. ΜΑΖΙΚΗ ΠΑΡΟΧΗ ΜΕΣΩΝ ΑΤΟΜΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ
  2. ΤΑΚΤΙΚΟΥΣ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΥΣ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
  3. ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΜΑΖΙΚΕΣ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ
  4. ΤΑΚΤΙΚΗ ΔΙΕΝΕΡΓΕΙΑ ΤΕΣΤ ΓΙΑ ΤΟΝ COVID-19 ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ
  5. ΤΗΡΗΣΗ ΤΩΝ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΩΝ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΝ ΜΕΤΑΞΥ ΕΠΑΦΩΝ
  • ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΝΑ ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΤΑ ΕΞΟΔΑ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ – ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΛΜΗΣΟΥΝ ΝΑ ΤΑ ΦΟΡΤΩΣΟΥΝ ΣΤΙΣ ΠΛΑΤΕΣ ΜΑΣ
  • ΔΡΑΣΤΙΚΗ ΑΥΞΗΣΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΓΙΑ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΠΑΙΔΕΙΑ
  • ΝΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΟΥΜΕ ΤΙΣ ΖΩΕΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗ ΛΑΙΛΑΠΑ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗΣ ΑΓΟΡΑΣ

ΜΑΘΗΤΙΚΗ ΑΝΤΕΠΙΘΕΣΗ