Μαθητική Αντεπίθεση: Να μην κατατεθεί το νομοσχέδιο Κεραμέως

ΟΙ ΖΩΕΣ ΜΑΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΑ ΚΕΡΔΗ ΤΟΥΣ!

ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΤΑΤΕΘΕΙ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΚΕΡΑΜΕΩΣ

Με την εξάπλωση του νέου κορωνοϊού βιώνουμε μια πρωτόγνωρη κατάσταση τόσο στη χώρα μας όσο και παγκόσμια με χιλιάδες νεκρούς. Καθημερινά στις τηλεοράσεις και στο διαδίκτυο προσπαθούν να μας πείσουν ότι είμαστε όλοι ίσοι απέναντι στον ιό και ότι όλοι μαζί θα το αντιμετωπίσουμε «μένοντας σπίτι» και χειροκροτώντας την κυβέρνηση και τους ειδικούς. Η πραγματικότητα, όμως, είναι διαφορετική καθώς εμείς και οι οικογένειές μας δεν ζούμε στις ίδιες συνθήκες με όλους αυτούς, δηλαδή την κυβέρνηση και τα αφεντικά. Δεν έχουμε την ίδια πρόσβαση σε αντισηπτικά και μάσκες λόγω της έλλειψής τους ή της ακρίβειας όταν υπάρχουν. Επίσης σε περίπτωση που καταρρεύσει το Σύστημα Υγείας που αυτοί διέλυσαν, θα απευθυνθούν στις ιδιωτικές κλινικές τις οποίες μπορούν να πληρώσουν ενώ εμείς και οι κοντινοί μας άνθρωποι θα περιμένουμε για την επόμενη άδεια θέση στο νοσοκομείο. Επιπλέον, οι επιπτώσεις από την εξάπλωση του κορωνοϊού δεν αφορούν μόνο την Υγεία αλλά και τις συνθήκες ζωής ή καλύτερα επιβίωσης. Οι εργαζόμενοι, οι φτωχοί και η νεολαία είμαστε αυτοί που καλούμαστε να πληρώσουμε και αυτήν την κρίση. Βρισκόμαστε σε δύσκολη οικονομική κατάσταση καθώς οι γονείς μας είτε απολύονται, είτε δεν πληρώνονται, είτε παίρνουν 800 για 1,5 μήνα. Η κυβέρνηση, για να κρύψει τις ευθύνες της και την ανικανότητά της, κατηγορεί, μαζί με τα «παπαγαλάκια» της, όλη την υπόλοιπη κοινωνία για ανευθυνότητα, ενώ η ίδια είναι που άργησε να πάρει μέτρα καθώς δεν έκλεισε εγκαίρως τις Εκκλησίες, δεν παρέχει σε όλους μάσκες και αντισηπτικά και κυρίως διέλυσε, μαζί με τις προηγούμενες κυβερνήσεις, το Σύστημα Υγείας. Μέσα σε όλη αυτήν την δύσκολη κατάσταση και πατώντας πάνω στην αγωνία του κόσμου βρήκαν ευκαιρία να νομοθετούν ενάντια στους εργαζόμενους αλλά και ενάντια στην νεολαία ενώ έχουν επιβάλλει απαγόρευση κυκλοφορίας που θυμίζει Χούντα!

ΟΧΙ ΣΤΗ ΔΙΑΛΥΣΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΩΡΕΑΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ!

Με το κλείσιμο των σχολείων το Υπουργείο ξεκίνησε το πρόγραμμα της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης λέγοντας ότι ενδιαφέρεται για εμάς. Στην πράξη αυτό που συμβαίνει είναι αστείο καθώς η πλατφόρμα πέφτει συνεχώς αλλά και επικίνδυνο καθώς πολλοί από εμάς δεν έχουν τον απαραίτητο εξοπλισμό και αποκλείονται από αυτήν την διαδικασία. Το ενδιαφέρον τους για εμάς είναι ψεύτικο καθώς αν πραγματικά ενδιαφέρονταν δεν θα άφηναν κενά σε καθηγητές που διδάσκουν πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα μέχρι τον Γενάρη. Ο μόνος λόγος που το Υπουργείο προωθεί την τηλεκπαίδευση είναι η καθιέρωσή της για του χρόνου ειδικά για απομακρυσμένες περιοχές έτσι ώστε να μην κάνει νέες προσλήψεις.

Η κυβέρνηση και η Κεραμέως επέλεξαν να κατεβάσουν το νομοσχέδιο που αφορά τα σχολεία αλλά και τα πανεπιστήμια μέσα στην περίοδο απαγόρευσης κυκλοφορίας δείχνοντας πόσο δειλοί, ύπουλοι και επικίνδυνοι είναι. Το νομοσχέδιο περιλαμβάνει:

  • Καθιέρωση των προαγωγικών εξετάσεων σε κάθε τάξη του Λυκείου με Τράπεζα Θεμάτων έτσι ώστε όσοι δεν «τραβάνε» – δηλαδή δεν έχουν ένα σκασμό λεφτά για φροντιστήρια – να μην συνεχίζουν μέχρι την Γ’ τάξη για να πάρουν το εθνικό απολυτήριο. Όσοι έχουν την δυνατότητα θα πληρώνουν ατελείωτες ώρες στα φροντιστήρια και θα προετοιμάζονται να πληρώνουν δίδακτρα όταν και αν περάσουν στο πανεπιστήμιο καθώς εισάγεται η βάση του 10.
  • Αλλαγή του τρόπου εισαγωγής στο πανεπιστήμιο έτσι ώστε να πετάξει όσους περισσότερους γίνεται εκτός σχολών.
  • Μεγαλύτερη «ελευθερία» στις σχολικές μονάδες και στα προγράμματα σπουδών που θα εμπεριέχουν και νέες θεματικές όπως η «επιχειρηματικότητα» και ο «εθελοντισμός» και το κάθε μάθημα θα επικεντρώνει στην απόκτηση δεξιοτήτων έτσι ώστε το σχολείο να μην καλλιεργεί την γενική και σφαιρική γνώση αλλά να προσαρμοστεί στις ανάγκες της αγοράς δηλαδή να ετοιμάζει μαθητές με ορισμένες δεξιότητες, χρήσιμους για την απλήρωτη μαθητεία και ευάλωτους στις ορέξεις των εργοδοτών. Αυτό, επίσης, σημαίνει ότι θα δημιουργηθούν σχολεία διαφορετικών ταχυτήτων και αργά ή γρήγορα θα συγχωνεύονται/κλείνουν.
  • Παροχή ακόμη περισσότερων εξουσιών στον Διευθυντή τόσο σε σχέση με τους εκπαιδευτικούς όσο και με τους μαθητές. Οι εκπαιδευτικοί θα αξιολογούνται συνεχώς και θα τιμωρούνται από τους επιθεωρητές και τον διευθυντή ιδιαίτερα όταν δεν είναι αρκετά αυστηροί τόσο στην βαθμολογία όσο και με τους μαθητές που αγωνίζονται.

Την ώρα που βιώνουμε μια ανεπανάληπτη αγωνία σε παγκόσμιο επίπεδο για την εξάπλωση του κορωνοϊού που φέρνει θανάτους αλλά και χειροτερεύει την κρίση που έτσι κι αλλιώς υπήρχε, την ώρα που παρά το γεγονός ότι ρίχνουν πάνω μας όλη την ευθύνη, κάνουμε υπομονή για να προστατεύσουμε όχι μόνο εμάς αλλά κυρίως τους γύρω μας και ιδιαίτερα τις ευπαθείς ομάδες, η κυβέρνηση έχει βρει ευκαιρία και επιτίθεται στα δικαιώματα και τις ζωές μας με την κατάθεση του νομοσχεδίου Κεραμέως. Να μην μείνει κανένας μαθητής που να μην μάθει την αδικία που συντελείται από αυτούς τους θρασύδειλους που περνάνε νομοσχέδια εν μέσω πανδημίας. Να ξέρουν ότι αργά ή γρήγορα θα μας βρουν μπροστά τους! Όσο επιβαρύνουν τους γονείς μας και εμάς, την πλειοψηφία της κοινωνίας, σπέρνουν ανέμους και θα θερίσουν θύελλες. Να μην εκπλαγούν λοιπόν αν με δική τους ευθύνη σπάσει η Χουντικού τύπου απαγόρευση κυκλοφορίας.

Απαιτούμε:

  • Να μην κατατεθεί το νομοσχέδιο Κεραμέως και κανένα άλλο νομοσχέδιο όσο διαρκούν τα μέτρα αντιμετώπισης του κορωνοϊού

Σε σχέση με την πανδημία απαιτούμε:

  • Μαζικές προσλήψεις ιατρικού προσωπικού & δημιουργία ΜΕΘ
  • Δωρεάν τεστ & μέσα προστασίας για όλους
  • Κανένα μέτρο ενάντια σε εργαζόμενους και φτωχά λαϊκά στρώματα

Σε σχέση με την κατάσταση που έχει προκύψει με την αναστολή λειτουργίας των σχολείων απαιτούμε:

  • Να διεξαχθούν εξετάσεις μόνο για την Γ’ ΓΕΛ-ΕΠΑΛ και αν η κατάσταση συνεχιστεί, για να διασφαλιστεί η υγεία όλων, να προβλεφθεί ελεύθερη πρόσβαση στα ΑΕΙ
  • Να προαχθούν βάσει του προφορικού βαθμού όλοι οι μαθητές των υπόλοιπων τάξεων