Μαθητική Αντεπίθεση: Να αποσυρθεί τώρα το πολυνομοσχέδιο για την παιδεία

ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΘΕΙ ΤΩΡΑ ΤΟ ΠΟΛΥΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΚΕΡΑΜΕΩΣ!

Η κυβέρνηση, από την αρχή της καραντίνας και με την χουντικού τύπου απαγόρευση κυκλοφορίας, επιβάλλει μέτρα με στόχο όχι τόσο την υγειονομική προστασία του πληθυσμού αλλά κυρίως την κατάργηση των δικαιωμάτων και κατακτήσεων των εργαζομένων και της νεολαίας. Την ώρα που βιώνουμε μια ανεπανάληπτη αγωνία σε παγκόσμιο επίπεδο για την εξάπλωση του κορωνοϊού που φέρνει θανάτους και χειροτερεύει την κρίση που έτσι κι αλλιώς υπήρχε, την ώρα που κάνουμε υπομονή, παρά το γεγονός ότι ρίχνουν πάνω μας όλη την ευθύνη, για να προστατεύσουμε όχι μόνο εμάς αλλά κυρίως τους γύρω μας και ιδιαίτερα τις ευπαθείς ομάδες, η κυβέρνηση έχει βρει ευκαιρία και ενισχύει τα αφεντικά και τους πλούσιους με κάθε τρόπο και επιχειρεί να φορτώσει την κρίση στις δικές μας πλάτες. Τώρα επιχειρούν μια λυσσασμένη επίθεση ενάντια στο δημόσιο και δωρεάν χαρακτήρα της εκπαίδευσης, τα δικαιώματα των μαθητών, των φοιτητών και των καθηγητών.

Η κυβέρνηση και η Κεραμέως επέλεξαν να κατεβάσουν το νομοσχέδιο που αφορά τα σχολεία αλλά και τα πανεπιστήμια μέσα στην περίοδο απαγόρευσης κυκλοφορίας δείχνοντας πόσο δειλοί, ύπουλοι και επικίνδυνοι είναι. Το νομοσχέδιο περιλαμβάνει:

  • Καθιέρωση των προαγωγικών εξετάσεων σε κάθε τάξη του Λυκείου με Τράπεζα Θεμάτων και βάση του 10 από το Γυμνάσιο έτσι ώστε όσοι δεν «τραβάνε» – δηλαδή δεν έχουν ένα σκασμό λεφτά για φροντιστήρια – να μην συνεχίζουν μέχρι την Γ’ τάξη για να πάρουν το απολυτήριο. Όσοι έχουν την δυνατότητα θα πληρώνουν ατελείωτες ώρες στα φροντιστήρια και θα προετοιμάζονται να πληρώνουν δίδακτρα όταν και αν μετά από μια σειρά εξετάσεων περάσουν στο πανεπιστήμιο.
  • Καθιέρωση στα ημερήσια ΕΠΑΛ ηλικιακού ορίου στα 17 χρόνια στις εγγραφές, που θα οδηγήσει σε τρομακτική συρρίκνωση του μαθητικού πληθυσμού στα ΕΠΑΛ (το 33% των μαθητών των ΕΠΑΛ είναι άνω των 17 ετών).
  • Μεγαλύτερη «ελευθερία» στις σχολικές μονάδες και στα προγράμματα σπουδών που θα εμπεριέχουν και νέες θεματικές όπως η «επιχειρηματικότητα» και ο «εθελοντισμός» και το κάθε μάθημα θα επικεντρώνει στην απόκτηση δεξιοτήτων έτσι ώστε το σχολείο να μην καλλιεργεί την γενική και σφαιρική γνώση αλλά να προσαρμοστεί στις ανάγκες της αγοράς δηλαδή να ετοιμάζει μαθητές με ορισμένες δεξιότητες, χρήσιμους για την απλήρωτη μαθητεία και ευάλωτους στις ορέξεις των εργοδοτών. Αυτό, επίσης, σημαίνει ότι θα δημιουργηθούν σχολεία διαφορετικών ταχυτήτων τα οποία θα αξιολογούνται και αργά ή γρήγορα θα συγχωνεύονται/κλείνουν.
  • Παροχή ακόμη περισσότερων εξουσιών στον Διευθυντή με την επαναφορά σκληρών αυταρχικών μέτρων (πολυήμερων αποβολών και αναγραφή της διαγωγής στα απολυτήρια) απέναντι στους μαθητές.
  • Αλλαγή του τρόπου εισαγωγής στο πανεπιστήμιο με μείωση εισακτέων και μεταγραφών, εισαγωγή βάσης του 10 έτσι ώστε να πετάξει όσους περισσότερους γίνεται εκτός σχολών και ίδρυση ξενόγλωσσων τμημάτων στα Πανεπιστήμια με δίδακτρα ώστε να ανοίξει ο δρόμος για δίδακτρα σε όσους καταφέρουν να περάσουν.
  • Οι εκπαιδευτικοί θα αξιολογούνται συνεχώς και θα τιμωρούνται από τους επιθεωρητές και τον διευθυντή ενώ θα επιβάλλονται ποινές διετούς και τριετούς αποκλεισμού για τους αναπληρωτές που αδυνατούν να αναλάβουν υπηρεσία στα σχολεία!

Να μην μείνει κανένας μαθητής που να μην μάθει την αδικία που συντελείται από αυτούς τους θρασύδειλους που περνάνε νομοσχέδια ενώ έχουν επιβάλλει απαγόρευση κυκλοφορίας. Να ξέρουν ότι θα μας βρουν μπροστά τους! Όσο επιβαρύνουν εμάς και τους γονείς μας αλλά και την πλειοψηφία της κοινωνίας να γνωρίζουν ότι σπέρνουν ανέμους και θα θερίσουν θύελλες και να μην εκπλαγούν αν με δική τους ευθύνη σπάσει η Χουντικού τύπου απαγόρευση κυκλοφορίας.

  • Να αποσυρθεί το νομοσχέδιο Κεραμέως και να μην κατατεθεί κανένα άλλο νομοσχέδιο όσο διαρκούν τα μέτρα για την πανδημία του κορονοϊού.

ΜΑΘΗΤΙΚΗ ΑΝΤΕΠΙΘΕΣΗ